Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSS | Неділя, 28.02.2021, 15:01 |
Ви увійшли як Гість Група "Гости"Вітаємо Вас Гість |
|
Атестація педагогічних працівників
Готуємось до атестації2017-2018 навчальний рікПедагогічні працівники, які атестуються у 2018 році
Список педагогічних працівників, які у 2017-2018 навчальному році підлягають атестації Заходи з підготовки та проведення атестації педагогічних працівників у 2017-2018 навчальному році
Портфоліо вихователя Костенко О.П. Портфоліо вихователя Конельської Л.І.
Атестація педагогічних працівників закладів освіти проводиться відповідно до Закону України «Про освіту» (ст. 23), Типового положення про атестацію педагогічних працівників України, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України № 930 від 06 жовтня 2010 року, зареєстрованому в Міністерстві юстиції 14 грудня 2010 року. До роботи в атестаційній комісії залучаються найбільш компетентні, висококваліфіковані педагоги навчального закладу. Атестація базується на принципах: - демократизму; - гуманності та доброзичливого ставлення; - об’єктивності; - відкритості; - загальності; - всебічності; - систематичності; - колегіальності; -доступності та гласності; - безперервної освіти і самовдосконалення. Атестація педагогічних працівників – це визначення їх відповідності посаді, яку вони займають, рівня кваліфікації. Мета атестації: - активізація творчої професійної діяльності; - стимулювання безперервної спеціальної і загальної освіти; - якісної роботи; - підвищення відповідальності за результати навчання і виховання; - забезпечення соціального захисту компетентної педагогічної роботи. Умови атестації: - наявність спеціальної освіти; - підвищення кваліфікації на засадах вільного вибору форм навчання, програм і навчальних закладів; - володіння державною мовою в обсязі, необхідному для виконання професійних обов'язків. Роботу, пов’язану з проведенням атестацій, бажано розбити на окремі пункти: · ознайомлення педагогів, зокрема тих, які підлягають черговій або позачерговій атестації, з нормативними документами про атестацію; · складання плану курсової підготовки на наступний навчальний рік; · підготовка наказу про створення атестаційної комісії – тут слід реалізувати принцип демократизму та колегіальності.
Під час складання графіка проходження атестації враховується: - проходження педагогічним працівником попередньої атестації; - необхідність атестації тих, хто не був атестований в черговому порядку за останні 5 років, а також молодих спеціалістів зі стажем не менше 3 років; - можливість педагогічних працівників на перенесення терміну чергової атестації; - можливість педагогічних працівників атестуватися без попереднього проходження підвищення кваліфікації; - можливість позачергової атестації тих, хто бажає підвищити раніше встановлену категорію або кваліфікаційний розряд; - можливість позачергової (за ініціативою адміністрації) атестації тих, хто в міжатестаційний період знизив рівень своєї професійної діяльності; - вивчення роботи вихователів, які атестуються; - проведення нарад з питань атестації, засідань методичних комісій, звітів на робочих місцях, відкритих уроків, виховних та позакласних заходів; - узагальнення матеріалів та написання характеристик педагогів; - ознайомлення з характеристиками кожного педагога, що атестується, співбесіда з ним, оцінювання його роботи педколективом; · подання до атестаційної комісії при міському (районному) органі державного управління освітою документа про надання, підтвердження (непідтвердження) педагогічним працівником кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії», присвоєння педагогічного звання, а «також про відповідне моральне і матеріальне заохочення (нагородження грамотою, відзначення премією); · видання наказу про результати атестації, ознайомлення з ним колективу педагогів, які атестувались та подання виписки з наказу про підсумки атестації до бухгалтерії.
Керівник ДНЗ, готуючи характеристику педагога, який атестується, має дати комплексну оцінку рівню його педагогічної майстерності, розкривши такі її складові:
Важливим аспектом такої комплексної оцінки є аналіз показників діяльності педагога за весь міжатестаційний період (за п'ять років), а не лише за рік атестації. Планомірне аналізування діяльності кожного педагога протягом цього періоду дасть можливість усім учасникам освітнього процесу уникнути зайвого напруження та хвилювань. Завідувач ДНЗ повинен так побудувати методичну роботу, щоб задіяти в ній кожного педагогічного працівника, залучаючи до участі в різноманітних заходах. Таким чином, педагоги матимуть змогу реалізувати свої потенційні можливості, самореалізуватися. У міжатестаційний період слід вивчати досвід роботи педагогів, узагальнювати його та подавати на розгляд, схвалення, затвердження до науково-методичної ради відповідного рівня, яка уповноважена здійснювати науково-педагогічну експертизу методичних матеріалів.
Керівник дошкільного навчального закладу, який складає графік проходження атестації і графік підвищення кваліфікації на п'ять років, має знати, що не підлягають атестації педагогічні працівники, які: - мають стаж безпосередньої педагогічної роботи до 3 років; - перебувають на довготривалому лікуванні. Якщо педагогічний працівник з поважних або незалежних від нього причин не може пройти чергову атестацію, він має право подати заяву до атестаційної комісії дошкільного навчального закладу щодо продовження чинності її попереднього рішення на один рік. Атестаційна комісія за погодженням з комісією вищого рівня ухвалює відповідне рішення, яке обов'язково фіксують у протоколі засідання атестаційної комісії. Педагогічний працівник може відмовитися від чергової атестації. Але у цьому випадку йому встановлюють кваліфікаційну категорію на ступінь нижчу від тієї, яку він мав за результатами попередньої атестації. Якщо це стосується кваліфікаційної категорії «спеціаліст», то оплату праці визначають за нижчим посадовим окладом (ставкою заробітної плати), а для працівника з педагогічним званням припиняється чинність відповідного звання.
|
Copyright "Студія Сергія Алещенка" © 2021 |
Сайт створений "Студією Сергія Алещенка" |